چه درمان برای کاهش نشت پروتئین به طور موثر انجام شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان برای کاهش نشت پروتئین به طور موثر انجام شود

"همسر من از نفروپاتی IgA درد و رنج بیش از 2 سال است. BP او طبیعی با Loram 5 میلی گرم (0-0-1) است. آزمون Microalbuminurea قبلی به یک نتیجه از 720mg / L در حالی که اوره، کراتینین و آزمون اوریک اسید مقادیر نرمال نشان داد. آیا می توانید لطفا نشان می دهد چه درمان برای کاهش نشت پروتئین به طور موثر می شود گرفته شده است؟ "این یک تحقیق از شوهر بیمار است، به شرح زیر می باشد برخی از مطالب منحرف کردن اذهان از پزشکان ما پاسخ دهید.

"حالا من یک درک کلی از بیمار کلیوی است همسر خود را. در حالی که کراتینین او افزایش یافته است با این حال، وضعیت او به خوبی در همه.

IgA نفروپاتی یک اختلال سیستم ایمنی دارو، که در آن سپرده immuneglobulin اضافی در سلول های mesangial است. در مراحل اولیه، آن را تنها می تواند سلول های mesangial تاثیر می گذارد به طوری که بیماران اغلب خون در ادرار داشته باشد. با این حال، اگر اختلال کلیوی می تواند در زمان نمی تواند کنترل شود، آن را باعث آسیب به بخشی دیگر از کلیه می شود. هنگامی که پروتئین را در ادرار نشت، آن را نشان می دهد که غشای پایه گلومرولی نیز می شود اثرات منفی دخالت دارند.

اگر پروتئین در ادرار نمی تواند کنترل شود، می تواند آسیب های جدی بیشتر به کلیه ها او شود. چرا که وقتی پروتئین را در ادرار نشت، آنها باید از طریق گلومرول منتقل می کند. پروتئین اضافی می تواند در کپسول کلیه و glomerul می چسبد. پروتئین اضافی می تواند مسمومیت ایجاد کند، در نتیجه باعث آسیب بیشتر به گلومرول.

بنابراین درمان مهم است برای بازگرداندن گلومرول مختل و متوقف کردن آسیب بیشتر به گلومرول. هفت درمان بالا همه در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر، آنها درمان مناسب برای کاهش نشت پروتئین است. "

آیا شما جواب می خواهید رو، اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد درمان کاهش نشت پروتئین، شما می توانید ایمیل ارسال و یا پیام های ترک به ما، ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.

 





:: برچسب‌ها: درمان CKD، درمان برای کاهش نشت پروتئین، نشت پروتئین ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1529545627